Marketingový a obchodný manažment Obchodná fakulta Bratislava Typ štúdia: Doktorandské Forma štúdia: Externá, prezenčná Dĺžka štúdia: 4 roky Jazyk výuky: Slovenský Cieľom výchovy študentov študijného programu marketingový a obchodný manažment je pripraviť odborníkov v komplexnej a špecializovanej oblasti obchod a marketing, ktoré sú bázou pre posun limitov teoretického a výskumného chápania disciplíny. Študenti ovládajú vedecké metódy výskumu marketingového prostredia, trhových dát, správania spotrebiteľských a obchodných subjektov; ovládajú metódy simulácie a verifikácie marketingových riešení, dokážu aplikovať vedecké postupy v procesoch optimálneho formovania marketingových funkcií, marketingových procesov a marketingových nástrojov podnikateľských subjektov. Študenti dokážu autonómne syntetizovať informácie / názory marketingových prieskumov a navrhovať riešenia problémov, ktoré rozširujú alebo redefinujú existujúce poznanie a predstavujú nové prístupy ku riešeniu novej situácie v obchodných systémoch. Absolvent ovláda: úspešnú, presnú a efektívnu aplikáciu metód vedeckého bádania a prezentáciu vlastných riešení / kritických hodnotiacich stanovísk v oblasti obchodných a marketingových procesov, väzbu: výskum – formulácia návrhu – implementácia, právne a etické aspekty marketingu, spôsob ako izolovať, hodnotiť a novým spôsobom riešiť problémy rôznych stupňov predikcie v obchode. Vzdelávacie ciele študijného programu: Schopnosť realizovať originálny výskum na báze tvorivého vedeckého bádania. Komunikácia vedeckých poznatkov. Schopnosť analyzovať, komparovať, syntetizovať, verifikovať a kriticky posudzovať. Interdisciplinárne znalosti relevantné pre kariérny postup v odbore. Podať prihlášku Odkaz na program