Marketingový a obchodný manažment

Typ štúdia: Doktorandské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 3 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Cieľom výchovy študentov študijného programu marketingový a obchodný manažment je pripraviť odborníkov v komplexnej a špecializovanej oblasti obchod a marketing, ktoré sú bázou pre posun limitov teoretického a výskumného chápania disciplíny. Študenti ovládajú vedecké metódy výskumu marketingového prostredia, trhových dát, správania spotrebiteľských a obchodných subjektov; ovládajú metódy simulácie a verifikácie marketingových riešení, dokážu aplikovať vedecké postupy v procesoch optimálneho formovania marketingových funkcií, marketingových procesov a marketingových nástrojov podnikateľských subjektov. Študenti dokážu autonómne syntetizovať informácie / názory marketingových prieskumov a navrhovať riešenia problémov, ktoré rozširujú alebo redefinujú existujúce poznanie a predstavujú nové prístupy ku riešeniu novej situácie v obchodných systémoch.

Absolvent ovláda:
  • úspešnú, presnú a efektívnu aplikáciu metód vedeckého bádania a prezentáciu vlastných riešení / kritických hodnotiacich stanovísk v oblasti obchodných a marketingových procesov,
  • väzbu: výskum – formulácia návrhu – implementácia, právne a etické aspekty marketingu,
  • spôsob ako izolovať, hodnotiť a novým spôsobom riešiť problémy rôznych stupňov predikcie v obchode.

Vzdelávacie ciele študijného programu:
  • Schopnosť realizovať originálny výskum na báze tvorivého vedeckého bádania.
  • Komunikácia vedeckých poznatkov.
  • Schopnosť analyzovať, komparovať, syntetizovať, verifikovať a kriticky posudzovať.
  • Interdisciplinárne znalosti relevantné pre kariérny postup v odbore.