Počítačová grafika a geometria (konverzný program) Fakulta matematiky, fyziky a informatiky Bratislava Typ štúdia: Magisterské Forma štúdia: Denná, prezenčná Dĺžka štúdia: 3 roky Jazyk výuky: slovenský, anglický Uplatnenie absolventov: Programátor-analytik v rôznych oblastiach spoločenskej praxe, v ktorých sa významným spôsobom využíva počítačová grafika, najmä interaktívna, na pozíciách vyžadujúcich hlbokú znalosť princípov tvorby realistických obrazov a animácií. Ide napríklad o oblasť kinematografie, reklamy, zábavného priemyslu (počítačové hry) a tvorby graficky zložitých webovských stránok. Výskumný a vývojový pracovník v oblastiach, v ktorých významnú úlohu zohrávajú zložité aplikácie geometrie a počítačovej grafiky, ako je napríklad modelovanie rovinných a priestorových objektov ľubovoľného tvaru (v odevníctve, v obuvníctve, v strojárstve a inde), rekonštrukcia trojrozmerných objektov z ich dvojrozmerných obrazov, rekonštrukcia trojrozmerných objektov z diskrétnych dát (v medicíne, v kartografii a inde), vizualizácia zložitých, najmä mnohorozmerných dát, digitalizácia a virtuálne kultúrne dedičstvo. Podať prihlášku Odkaz na program