
Počítačová grafika a geometria

Typ štúdia: Magisterské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: slovenský, anglický
Uplatnenie absolventov:
- Programátor-analytik v rôznych oblastiach spoločenskej praxe, v ktorých sa významným spôsobom využíva počítačová grafika, najmä interaktívna, na pozíciách vyžadujúcich hlbokú znalosť princípov tvorby realistických obrazov a animácií. Ide napríklad o oblasť kinematografie, reklamy, zábavného priemyslu (počítačové hry) a tvorby graficky zložitých webovských stránok.
- Výskumný a vývojový pracovník v oblastiach, v ktorých významnú úlohu zohrávajú zložité aplikácie geometrie a počítačovej grafiky, ako je napríklad
- modelovanie rovinných a priestorových objektov ľubovoľného tvaru (v odevníctve, v obuvníctve, v strojárstve a inde),
- rekonštrukcia trojrozmerných objektov z ich dvojrozmerných obrazov,
- rekonštrukcia trojrozmerných objektov z diskrétnych dát (v medicíne, v kartografii a inde),
- vizualizácia zložitých, najmä mnohorozmerných dát,
- digitalizácia a virtuálne kultúrne dedičstvo.