Mediálna komunikácia Fakulta masmédií Bratislava Typ štúdia: Bakalárske Forma štúdia: Denná, prezenčná Dĺžka štúdia: 3 roky Jazyk výuky: Slovenský Absolvent študijného programu: získa a pochopí podstatné pojmy, princípy a teórie vzťahujúce sa k mediálnym, marketingovým a manažérskym disciplínam, získa nadštandardné vedomosti o štruktúre a funkčných väzbách mediálneho systému Slovenskej republiky, osvojí si vedomosti o metodických postupoch nevyhnutných pri tvorbe a realizácii mediálnych a marketingových produktov v čo najširšom spektre mediálnej a marketingovej komunikácie, získa poznatky zo základov masmediálneho práva a mediálnej legislatívy. Absolvent študijného programu získa schopnosť: využívať vedomosti z teórie médií pri výkone špecifických profesií, vyplývajúcich z multimediálneho prostredia, v ktorom bude pôsobiť (tlač, rozhlas, televízia, internet), samostatne autorsky pripravovať, tvoriť a realizovať (písať, moderovať) mediálne a marketingové produkty (príspevky, tlačové správy, programy), vystupovať pred mikrofónom a kamerou, kultivovane sa vyjadrovať v tlačových, elektronických a nových médiách, na internete i v spoločenskom a verejnom styku, vyhľadávať, triediť a systemizovať relevantné informácie pre riadenie nižších mediálnych či marketingových jednotiek (oddelenia redakcií, vydavateľstiev, agentúr a pod.), Absolvent študijného programu bude schopný: kvalifikovane komunikovať so štátnymi a neštátnymi inštitúciami a fyzickými osobami pri získavaní informácií na tvorbu mediálnych a marketingových produktov, samostatne získavať, triediť, spracúvať a efektívne využívať informácie na tvorbu produktov s využitím moderných informačných technológií, komunikovať najmenej v jednom svetovom jazyku v rozsahu potrebnom na mediálnu komunikáciu, samostatne rozširovať a prehlbovať svoje znalosti z mediálnej a marketingovej sféry a pokračovať v kvalifikačnom raste, resp. profesionálnom vývoji. Absolvent študijného programu sa uplatní ako: špecialista kvalifikovane komunikovať so štátnymi a neštátnymi inštitúciami a fyzickými osobami pri získavaní informácií na tvorbu mediálnych a marketingových produktov, samostatne získavať, triediť, spracúvať a efektívne využívať informácie na tvorbu produktov s využitím moderných informačných technológií, komunikovať najmenej v jednom svetovom jazyku v rozsahu potrebnom na mediálnu komunikáciu, samostatne rozširovať a prehlbovať svoje znalosti z mediálnej a marketingovej sféry a pokračovať v kvalifikačnom raste, resp. profesionálnom vývoji kampaní, riadiaci pracovník alebo člen manažmentu na nižších stupňoch v mediálnych, marketingových a im príbuzných inštitúciách s adekvátnymi znalosťami pre čo najširšie uplatnenie. Absolvent bude môcť pokračovať v štúdiu na 2. (magisterskom) stupni štúdia v rovnakom alebo príbuznom odbore. Podať prihlášku Odkaz na program