Masmediálna a marketingová komunikácia Fakulta masmédií Bratislava Typ štúdia: Magisterské Forma štúdia: Denná, prezenčná Dĺžka štúdia: 2 roky Jazyk výuky: Slovenský Absolvent bude mať adekvátne znalosti z teórie masmediálnej a marketingovej komunikácie, z manažérskej, mediálnej a marketingovej etiky, manažmentu médií, sociálnej psychológie, z mediálneho práva a legislatívy, marketingu médií, public relations, z metód mediálnej a reklamnej tvorby, ako aj mediálneho a marketingového výskumu. Bude ovládať európsku a domácu mediálnu politiku, medzinárodnú mediálnu legislatívu, nové trendy v masmediálnej a marketingovej oblasti (internetová a počítačová technika a grafika, multimédiá), kultúru jazykového prejavu, ekonomiku a základy samostatného podnikania. Bude rozumieť sociálnej komunikácii, tvorbe komunikačných stratégií, funkciám a poslaniu reklamy, personálnemu manažmentu, výskumu trhu a spotrebiteľskému správaniu. Bude vedieť nadobudnuté poznatky aplikovať v mediálnej aj marketingovej komunikácii tak, aby inštitúcia, ktorú bude zastupovať, komunikovala s verejnosťou čo najefektívnejšie. Uplatnenie absolventa v praxi: rozhodujúci riadiaci pracovník alebo manažér vo všetkých typoch mediálnych a marketingových inštitúcií (komerčných i nekomerčných), manažér vo všetkých typoch moderných médií, vo výskumných agentúrach, v spoločenských, politických, ekonomických či kultúrnych odvetviach a iných inštitúciách s adekvátnymi znalosťami pre čo najširšie uplatnenie, tvorca masmediálnych a marketingových stratégií i nových masmediálnych a marketingových formátov, špecialista v oblasti public relations i expert na riadenie mediálnomarketingových výskumov, riadiaci manažér špecialista (tvorivý alebo technologicko-výrobný pracovník) v kreatívnych kolektívoch, resp. profesionálne zdatný kreatívny pracovník na všetkých úrovniach masmediálnej a marketingovej činnosti, ako napríklad tvorca autorských i kolektívnych masmediálnych a marketingových produktov, ktorý je schopný kvalifikovane a samostatne riadiť proces tvorby a umiestňovanie mediálnych produktov na trhu, vďaka získaným teoretickým vedomostiam a praktickým schopnostiam a zručnostiam bude môcť pôsobiť ako expert v národných či medzinárodných podnikoch, inštitúciách a organizáciách Európskej únie, uplatní sa v masmediálnej, marketingovej či manažérskej oblasti komunikáciou v niektorom zo svetových jazykov, môže pokračovať v štúdiu na 3. (doktorandskom) stupni štúdia. Podať prihlášku Odkaz na program