Corporate Business and Marketing

Typ štúdia: Inžinierske
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: Anglický

Absolventi študijného programu podnikový obchod a marketing v študijnom odbore ekonómia a manažment dokážu analyzovať a kriticky vo svojej komplexnosti hodnotiť problémy marketingového riadenia a obchodných systémov podniku, navrhovať a implementovať špecifické nástroje marketingového mixu. Podľa najnovších poznatkov marketingovej teórie posudzovať interakciu subjektov trhu s komplexným marketingovým prostredím. Dôraz výučby je kladený na to, aby absolventi získali poznatky z oblasti uplatnenia marketingového manažmentu, retail manažmentu, marketingových nástrojov, tvorby marketingových koncepcií, medzinárodného podnikania, fungovania obchodných systémov, ktoré im umožnia úspešne manažovať tímy spolupracujúcich subjektov v tejto oblasti, samostatne navrhovať aj veľké projekty a preberať zodpovednosť za komplexné riešenia. Odborný profil je založený na aplikácii súboru kvalitatívnych a kvantitatívnych metód v marketingu, návrhu marketingových koncepcií, formulácie a overovania hypotéz z trhových dát, experimentálnych postupov v hodnotení správania sa spotrebiteľských a obchodných subjektov na trhu, uplatňovania nových informačných technológií v obchode.

Absolventi nachádzajú uplatnenie predovšetkým na stredných a vyšších manažérskych pozíciách v oblasti obchodu a marketingu. Prílev priamych zahraničných investícií aj v sektore obchodu a služieb vytvára predpoklady pre ich uplatnenie sa v spoločnostiach pôsobiacich nielen v národnom, ale predovšetkým v medzinárodnom prostredí.