Agrárny obchod a marketing

Typ štúdia: Inžinierske
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Absolvent študijného programu Agrárny obchod a marketing sa uplatní v manažérskych podnikových funkciách zabezpečujúcich odbyt poľnohospodárskych výrobkov a potravín na domácom a zahraničnom trhu, ďalej v štruktúrach euroúradníkov, odborných zamestnancov štátnej a verejnej správy, vo vedecko-výskumných, vzdelávacích, či poradenských inštitúciách zaoberajúcich sa agropotravinárskymi podnikateľskými aktivitami. Absolvent môže nájsť svoje uplatnenie aj v agentúrach zaoberajúcich sa výskumom agrárneho trhu, medzinárodných odborných inštitúciách orientovaných na marketing a odbyt agrokomodít, colnej správe, inštitúciách orientovaných na certifikáciu agrokomodít a pod.