Agrárny obchod a marketing Fakulta ekonomiky a manažmentu Nitra Typ štúdia: Inžinierske Forma štúdia: Prezenčná, kombinovaná Dĺžka štúdia: 2 roky Jazyk výuky: slovenský Absolvent inžinierskeho študijného programu agrárny obchod a marketing dokáže analyzovať a riadiť komplexné problémy v podnikateľských subjektoch orientovaných na agropotravinársku produkciu, s osobitným zreteľom na odbyt agropotravinárskych komodít podnikov poľnohospodárskej prvovýroby, na podniky spracovateľského potravinárskeho priemyslu, podniky služieb, ako aj marketingové aktivity na podnikovej a nadpodnikovej úrovni. Vie navrhovať a implementovať nástroje marketingového mixu v súlade s novými poznatkami marketingovej teórie a praxe. Má významné poznatky z uplatnenia marketingových nástrojov, fungovania obchodných systémov na domácom a európskom agropotravinárskom trhu. Uplatní sa v manažérskych podnikových funkciách zabezpečujúcich odbyt poľnohospodárskych výrobkov a potravín na domácom a zahraničnom trhu, ďalej v štruktúrach euroúradníkov, odborných zamestnancov štátnej a verejnej správy, vo vedeckovýskumných, vzdelávacích či poradenských inštitúciách, zaoberajúcich sa agropotravinárskymi podnikateľskými aktivitami. Absolvent môže nájsť svoje uplatnenie aj v agentúrach, zaoberajúcich sa výskumom agrárneho trhu, medzinárodných odborných inštitúciách, orientovaných na marketing a odbyt agrokomodít, colnej správe, v inštitúciách, orientovaných na certifikáciu agrokomodít a pod. Podať prihlášku Odkaz na program