Masmediálne štúdiá

Typ štúdia: Doktorandské
Forma štúdia: Externá, prezenčná
Dĺžka štúdia: 4 roky
Jazyk výuky: Slovenský, Anglický
Absolvent získa poznatky na samostatnú vedeckú a tvorivú činnosť v problematike mediálnej a marketingovej komunikácie, dizajnu médií, mediálneho manažmentu na národnej a medzinárodnej úrovni.
 

Uplatnenie absolventa v praxi:

  • riadiaci pracovník na vyššom stupni riadenia vo všetkých typoch verejnoprávnych i súkromných médií, v mediálnych a marketingových organizáciách,
  • vedecko-výskumný pracovník v oblasti mediálnej komunikácie, marketingovej komunikácie, žurnalistiky,
  • analytický a koncepčný pracovník zaradený na vyššom stupni riadenia v organizačnej štruktúre orgánov legislatívy, výkonných štátnych orgánov v oblasti kultúry, vzdelávania, diplomacie, ale aj v oblasti podnikového marketingu a medzinárodného marketingu,
  • kreatívny, analytický a koncepčný pracovník v oblasti dizajnu médií,
  • vysokoškolský učiteľ v študijnom odbore 3.2.3 Masmediálne štúdiá.