Agrárny obchod a marketing Fakulta ekonomiky a manažmentu Nitra Typ štúdia: Doktorandské Forma štúdia: Externá, prezenčná Dĺžka štúdia: 4 roky Jazyk výuky: anglický Absolvent doktorandského študijného programu agrárny obchod a marketing nadobudne profesionálnu orientáciu a spôsobilosť vykonávať povolania vyžadujúce aplikácie vedeckých metód výskumu a predikcie ekonomiky a marketingu podnikov. Ovláda vedecké metódy výskumu marketingového prostredia a trhových dát, metódy stimulácie a verifikácie marketingových riešení, analýzy, interpretácie a aplikovania výsledkov výskumu spotrebiteľských a obchodných subjektov, kritického posúdenia a tvorivého riešenia zložitých problémov marketingových a obchodných systémov. Ďalej ovláda metodiku a metodológiu vedeckej práce, formulovania a testovania vedeckých hypotéz s trhovými a spotrebiteľskými experimentmi s cieľom rozvíjať a posúvať dopredu vedecké poznanie v danej oblasti. Podať prihlášku Odkaz na program