Mediálne a komunikačné štúdiá

Typ štúdia: Doktorandské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 4 roky
Jazyk výuky: slovenský, anglický
Absolvent je pripravený na uplatnenie v akademickej sfére, výskume a manažérskych pozíciách v informačných, mediálnych, reklamných a marketingových inštitúciách. Môže ísť o také pozície ako výskumný pracovník, vysokoškolský učiteľ, metodik, mediálny a reklamný analytik, dátový analytik, mediálny špecialista, redaktor, komentátor, hovorca, agentúrny novinár, editor (vedúci vydania), dátový žurnalista, informačný manažér, digitálny kurátor, špecialista na marketingovú komunikáciu, riaditeľ a manažér mediálnych, marketingových a informačných inštitúcií, riaditeľ vydavateľstva, kreatívny riaditeľ, digitálny knihovník, informačný analytik, manažér vzťahov s verejnosťou a i. Absolventi sa uplatnia v štátnej sfére (ministerstvá, oddelenia pre styk s verejnosťou), diplomacii a mediálnej politike, v neziskovom sektore, kultúre, komerčnom sektore, sociálnom marketingu, aj v knižniciach, médiách a v inštitúciách podporujúcich vedu, výskum, vzdelávanie, kultúru, médiá.