Digitálna ekonomika

Typ štúdia: Magisterské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: slovenský
Absolvent má integrované znalosti z ekonómie, financií, informatiky, informačných systémov, dátovej vedy, umelej inteligencie, manažmentu, digitálneho marketingu a stratégie so zameraním na digitalizáciu podnikania. Táto jedinečná kombinácia znalostí umožní absolventovi udržať si konkurenčnú výhodu na trhu práce. Absolventi sú ideálne pripravení začať riadiť digitálny biznis, riadiť digitálnu transformáciu tradičných spoločností alebo zakladať vlastné inovatívne start-upy. Absolvent sa uplatní na pozíciách vyžadujúcich vysokú úroveň digitálneho vedenia, napríklad v oblastiach  digitálneho podnikania,  riadenia podnikovej architektúry, riadenia digitálnej transformácie, rozvoja podnikania alebo digitálneho marketingu v rôznych oblastiach, vrátane digitálnych aj tradičných spoločností, verejných inštitúcií, mimovládnych organizácií, neziskových organizácií, start-upov a poradenských firiem.