Manažment a marketing športových organizácií

Typ štúdia: Bakalárske
Forma štúdia: Externá, prezenčná
Dĺžka štúdia: 3 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Absolvent má poznatky umožňujúce mu uplatniť sa na pozíciách v športovom manažmente ako aj na ďalšie štúdium na 2. stupni vysokoškolského štúdia v SR i v krajinách EU.

Má schopnosť uplatniť znalosti zo základných oblastí manažmentu a športu. Absolvent tohto študijného programu je schopný aplikovať získané poznatky v praxi vďaka prepojeniu teoretickej výučby s prezentáciami odborníkov z praxe.

Absolvent je schopný efektívne zastávať prácu v tíme a spracovávať odbornú problematiku. Má základné znalosti z manažmentu, personalistiky, marketingu, ekonómie, účtovníctva, štatistiky, informatiky, ktoré dokáže aplikovať v domácom aj medzinárodnom prostredí.

Absolvent dokáže analyzovať a rozumieť situácii v športových organizáciách, definovať programy, projekty, udalosti a akcie, koordinovať a využívať rôzne zdroje pre splnenie programov a projektov, analyzovať výsledky, správy, hodnotiť a obnovovať procesuálnu stránku športových aktivít. Hodnotiť potreby lokálnych športových organizácií, škôl a pod., pomáhať organizovať lokálne športové podujatia. Dokáže viesť klub a fitnes centrum  a organizovať jeho činnosť, koordinovať technický (trénerov) a administratívny personál. Absolvent dokáže prispievať k dobrej organizácii národných a menších medzinárodných športových podujatí, podieľať sa na príprave vzdelávacích programov pre trénerov a rozhodcov, viesť oddelenie v športovej federácii.