Marketingová komunikácia

Typ štúdia: Doktorandské
Forma štúdia: Externá, prezenčná
Dĺžka štúdia: 4 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Absolvent sa uplatní ako:
  • vedecko-výskumný pracovník vo vzdelávacích inštitúciách, vysokých školách, výskumných ústavoch a výskumných centrách na Slovensku i v zahraničí,
  • expert v oblasti tvorby projektov zameraných na inovácie v marketingovej komunikácie,
  • expert pre oblasť monitoringu médií, monitoringu sociálnych médií, mediálnej analýzy značky,
  • senior manažér v reklamných, mediálnych, marketingových, výskumných agentúrach,
  • senior marketingový manažér pre oblasť strategického plánovania, riadenia značky, riadenia vzťahov so zákazníkmi, tvorbu komunikačných plánov a stratégií,
  • vedúci riadiaci zamestnanec v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v oblasti štátnej správy, samosprávy, v neziskových organizáciách, v obchode a v službách.