Marketingová komunikácia Fakulta masmediálnej komunikácie Trnava Typ štúdia: Doktorandské Forma štúdia: Denná, prezenčná Dĺžka štúdia: 3 roky Jazyk výuky: Slovenský Absolvent sa uplatní ako: vedecko-výskumný pracovník vo vzdelávacích inštitúciách, vysokých školách, výskumných ústavoch a výskumných centrách na Slovensku i v zahraničí, expert v oblasti tvorby projektov zameraných na inovácie v marketingovej komunikácie, expert pre oblasť monitoringu médií, monitoringu sociálnych médií, mediálnej analýzy značky, senior manažér v reklamných, mediálnych, marketingových, výskumných agentúrach, senior marketingový manažér pre oblasť strategického plánovania, riadenia značky, riadenia vzťahov so zákazníkmi, tvorbu komunikačných plánov a stratégií, vedúci riadiaci zamestnanec v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v oblasti štátnej správy, samosprávy, v neziskových organizáciách, v obchode a v službách. Podať prihlášku Odkaz na program