Marketingová komunikácia Fakulta masmediálnej komunikácie Trnava Typ štúdia: Bakalárske Forma štúdia: Externá, prezenčná Dĺžka štúdia: 3 roky Jazyk výuky: Slovenský Absolvent/ka študijného programu marketingová komunikácia sa uplatní ako výkonný pracovník v oblasti marketingovej komunikácie: v komerčnej oblasti, v spoločenskom a sociálnom marketingu, v národných i globálnych reklamných, mediálnych a PR agentúrach, vo verejných, štátnych a politických inštitúciách, na marketingových oddeleniach výrobných a obchodných firiem, v službách, ako aj v neziskových organizáciách. Pracovné pozície: Marketingový manažér: Plánuje a realizuje marketingové stratégie na podporu predaja a budovanie značky. Špecialista na digitálny marketing: Vytvára a spravuje online kampane, vrátane e-mailových, zlepšuje online viditeľnosť a angažovanosť zákazníkov. Špecialista pre sociálne médiá: Spravuje profily značiek na sociálnych sieťach, vytvára obsah a komunikuje so sledovateľmi. Copywriter: Píše reklamné texty, články a obsah pre webové stránky s cieľom zaujať a presvedčiť zákazníkov. PR manažér: Buduje a udržiava vzťahy s verejnosťou a médiami, spravuje reputáciu firmy alebo organizácie. Event manažér: Plánuje a organizuje rôzne podujatia, ako sú konferencie, výstavy a firemné akcie. Mediálny plánovač: Pracuje v mediálnej alebo reklamnej agentúre. Rozhoduje, kde a kedy sa budú reklamné kampane zobrazovať, aby efektívne oslovili cieľovú skupinu. PPC špecialista: Vytvára a spravuje kampane platených reklám vo vyhľadávačoch a na sociálnych sieťach, aby rýchlo priviedol používateľov na web klienta. SEO špecialista: Optimalizuje webové stránky, aby zlepšil ich prirodzenú (neplatenú) pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania a zvýšil organickú návštevnosť. Podať prihlášku Odkaz na program