Elektronický obchod a manažment

Typ štúdia: Inžinierske
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Absolventi študijného programu elektronický obchod a manažment dokážu rozhodovať a riešiť problémy (každodenné situácie) v aktivitách rôznych typov podnikov obchodu a služieb s využitím informačných a komunikačných technológií. Sú pripravení na úspešné vykonávanie celého spektra procesných úloh, ktoré súvisia s aktivitami vedenia podniku, prípravou a praktickým vykonávaním podnikateľských funkcií vo vnútri podniku obchodu a služieb, s aktivitami na zabezpečenie činnosti podniku vo väzbe na trhové prostredie, ako aj na manažérske rozhodnutia v špecifickom regionálnom kontexte. Absolventi disponujú širokým spektrom vedomostí a znalostí v oblasti využívania informačných a komunikačných technológií a služieb v podnikateľských procesoch. Absolventi sú schopní analyzovať, kreatívne navrhovať, organizovať a riadiť obchodné činnosti a subjekty tvoriace štruktúru odvetvia obchodu a služieb. Sú schopní vykonávať výskumné aktivity, ako podklad pre strategické rozhodovanie v oblasti marketingu, inovačných aktivít a pod. Dokážu hodnotiť ekonomickú účinnosť a riadiť podnik obchodu a služieb s vysokou mierou samostatnosti a tvorivosti. Absolventi získavajú znalosti o všetkých skutočnostiach, ktoré determinujú spoločenskú účinnosť fungovania odvetvia obchodu a služieb v konkrétnom národohospodárskom prostredí SR a v prostredí EÚ. Znalosti sú podložené dobrými jazykovými a komunikačnými zručnosťami. Absolventi majú dostatočné vedomosti z oblasti podnikateľskej etiky a spoločenskej zodpovednosti, ktoré dokáže implementovať v podnikateľskej praxi. Absolventi inžinierskeho štúdia sa profilujú dvoma smermi: ekonomicko-manažérskym a technickým s orientáciou na IT riešenia v prostredí podniku obchodu a služieb.