Divadelný manažment

Typ štúdia: Magisterské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: Slovenský

Absolventi a absolventky magisterského študijného programu majú odborné znalosti najmä z oblasti strategického plánovania a riadenia, marketingu, práva a kultúrnej politiky. Detailne poznajú tie špecifiká menovaných odborov, ktoré sa týkajú manažovania aktivít v oblasti umenia a kreatívnych priemyslov.

Vedia samostatne riadiť projekt od vzniku myšlienky, cez plánovanie, realizáciu, vyhodnotenie a analýzu. Dokážu pôsobiť v prostredí presahujúcom rámce tradičnej divadelnej prevádzky (na úrovni kreatívneho producenta). Definujú, vytvárajú a monitorujú dlhodobú stratégiu riadenia projektov, ľudských zdrojov, marketingu a financovania v kultúrnych organizáciách.

Získavajú tiež aktuálny prehľad o nových trendoch, aktivitách a dokumentoch týkajúcich sa kultúrnych politík v Európe na úrovni jednotlivých krajín ako aj medzinárodných organizácií a získavajú vhľad do oblastí kultúrnej diplomacie a medzinárodnej kultúrnej spolupráce.