Manažment malého a stredného podnikania

Typ štúdia: Magisterské
Forma štúdia: Externá, prezenčná
Dĺžka štúdia: 3 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Študijný program je ponúkaný so zameraním na:
  • Medzinárodné podnikanie a marketing
  • Manažment kvality a inovácie

Absolvent II. stupňa vysokoškolského štúdia v študijnom programe „Manažment malého a stredného podnikania“ je nositeľom najnovších poznatkov z podnikovej ekonomiky a manažmentu, primeraných komunikačných a kooperujúcich zručností, schopný prijímať kvalifikované rozhodnutia v operatívnom, taktickom a strategickom manažmente, uplatňovať tvorivé prístupy pri využívaní poznatkovej ekonomiky, formulovaní dlhodobých zámerov a podnikovo – hospodárskych koncepcií. Je schopný uplatňovať progresívne manažérske metódy a funkcie pri dosahovaní dlhodobých a strednodobých cieľov podniku a jeho organizačných súčastí, analyzovať zložité ekonomické a sociálne javy, riešiť nerovnovážne stavy ekonomického, finančného a sociálneho prostredia podniku.