Manažment malého a stredného podnikania

Typ štúdia: Bakalárske
Forma štúdia: Externá, prezenčná
Dĺžka štúdia: 4 roky
Jazyk výuky: Slovenský
Študijný program je ponúkaný so zameraním na:
  • Manažment začínajúcich firiem (Start up)
  • Marketingový manažment
  • Cestovný ruch

Absolventi dokážu analyzovať jednoduché ekonomické javy a procesy v podniku a jeho okolia a prijímať jednoduché manažérske rozhodnutia. Sú schopní riešiť stredne náročné úlohy na rôznych manažérskych postoch predovšetkým na nižšom a strednom stupni riadenia podniku, a to najmä z oblastí kalkulácií, rozpočtov, manažmentu výroby, plánovania a organizovania podnikového procesu. Majú tiež znalosti z národohospodárskych a podnikovo-hospodárskych predmetov a predmetov všeobecnej povahy (marketingu, manažmentu, financií, matematiky, medzinárodného obchodu, účtovníctva, informatiky a práva).

Manažérske uplatnenie nájdu najmä v malých a stredných podnikoch, ale aj v ďalších typoch podnikov v súkromnom i verejnom sektore. Vzhľadom na odborné komunikačné zručnosti z cudzích jazykov sa dobre uplatnia aj v internacionálnom ekonomickom prostredí ako sú napr. spoločné podniky so zahraničnou účasťou, priamo v zahraničných firmách a pod.

Uplatnenie absolventov:
  • Obchodný manažér
  • Personálny manažér
  • Marketingový manažér
  • Projektový manažér
  • PR manažér
  • Ekonóm
  • Účtovník/ekonóm