Marketingová komunikácia

Typ štúdia: Magisterské
Forma štúdia: Denná, prezenčná
Dĺžka štúdia: 2 roky
Jazyk výuky: slovenský

Absoventi magisterského študijného programu Mediálne a komunikačné štúdiá, Marketingová komunikácia sa môžu uplatniť v indikovaných povolaniach, napr. v reklamných agentúrach a rôznych špecializovaných agentúrach (eventových agentúrach, PR agentúrach, digitálnych agentúrach, direct marketingových agentúrach, agentúrach zameraných na prieskum trhu a pod.), oddeleniach pre styk s verejnosťou, verejných, štátnych a politických inštitúciách, mediálnych agentúrach, na marketingových oddeleniach firiem, v masmédiách, v oblasti výstavníctva a pod.

Absolventi magisterského študijného programu môžu vykonávať nasledujúce povolania – marketing manager, marketing specialist, copywriter, graphic designer, account manager, social media manager, strategist, strategy director, ideamaker, marketing communication specialist, PPC specialist, PR manager, creative director, art director, account director, teamleader, head of marketing communication, brand manager, product designer, hovorca, riaditeľ marketingu značky, atď.